Тваринництво

На міжнародній виставці Anuga 2025 українські компанії представлять органічну й молочну продукцію

На міжнародній виставці Anuga 2025 українські компанії представлять органічну й молочну продукцію

Завтра в Кельні (Німеччина) відкривається виставка Anuga 2025 ‒ одна з наймасштабніших міжнародних подій у харчовій галузі, яка триватиме до 8 жовтня. Щодва роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.

Цього року Україну на Anuga представлятимуть 2 національні стенди ‒ органічної й молочної продукції. Їх організовує Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт «Дія.Бізнес» під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства та за підтримки Швейцарії.

Свою продукцію представлять 14 українських компаній:

‒ 7 експортерів органічної продукції: «Катанзаро Євразія», «Терра», «Софі-нутс», «Органік мілк», «Панфрут Україна», ДПК «Вайз», «Брейн бокс»;

‒ 7 – молочної продукції: «Дубномолоко», «Прайм снек», «Молочний альянс», Первомайський МКК, «Ружин-молоко», «Радивилівмолоко», Хорольський завод дитячих продуктів харчування.

На органічному стенді буде представлена різноманітна продукція: від заморожених ягід, концентрованих соків і органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків і повної лінійки органічних снеків: чипсів, гріссіні та хлібців.

Молочний павільйон на Anuga ‒ один із найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для українських виробників гарні можливості. На нашому національному стенді презентуватимуть вершкове масло, згущене молоко, продукцію з незбираного молока, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші й каші.

Крім того, цього року 4 компанії з українських стендів відібрані для участі в Anuga taste Innovation Show ‒ престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів. Ідеться про виробників молочної продукції «Дубномолоко» під брендом «Komo» та «Прайм снек» під брендом «snEco», а також експортерів органічної продукції «Панфрут Україна» під брендом «Panfruit» і «Брейн бокс» під брендом «Hroom Room».

Як повідомлялося, з вітчизняної органічної продукції українці найбільше купують молочну.