Українці не так активно купують яйця напередодні Великодня й новорічних свят

Традиційний підвищений попит на курячі яйця напередодні Великодня і новорічних свят важливий для виробників, адже суттєво впливає на їхні економічні показники. Та останнім часом є певні зміни у цих тенденціях: споживацький попит на яйця перед Великоднем зростає, але не так, як раніше.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.
«Одна з можливих причин ‒ зміна споживчих звичок і переваг, ‒ припускає вона. ‒ Багато покупців усе частіше обирають готові крашанки, паски, які раніше часто готували самостійно. Це, безумовно, знижує попит на яйця в традиційних обсягах».
За словами Юлії Фльорової, виробники яєць мають враховувати такі зміни інтенсивності попиту.
Як повідомлялося, серед покупців яєць зростає частка чоловіків.