Як змінилася поведінка покупців яєць

Виробники яєць фіксують зміни в поведінці українських споживачів і сезонності споживання.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.
«Наприклад, збільшується частка чоловіків серед тих, хто купує яйця. Раніше домінували жінки, ‒ зазначила вона. ‒ Змінюється і сезонність споживання. Традиційно влітку попит знижувався: люди виїжджали на відпочинок, особливо за кордон. Торік, навпаки, ми зафіксували підвищене споживання яєць у літній період. Це може бути пов’язано з тим, що багато українців, які тимчасово проживають за кордоном, приїжджали додому на канікули, до родин».
За словами Юлії Фльорової, компанії вдається утримувати ціну реалізації яєць вищою за собівартість насамперед завдяки зростанню експортної активності та збалансованішому внутрішньому попиту.
«Проте не варто забувати, що ціни на складові собівартості, зокрема корми, енергоносії, ветеринарні препарати, постійно підвищуються. Це ‒ постійний виклик для виробників, адже подорожчання яйця ‒ не завжди гарантія рентабельності виробництва, як багато хто думає», ‒ наголосила вона.
Попит на внутрішнього ринку ‒ на високому рівні, попри загальне скорочення населення та релокацію, зауважила Юлія Фльорова.
«Люди повертаються до звичного ритму життя, і яйце є щоденним продуктом у споживчому кошику», ‒ додала вона.
Як повідомлялося, яйця в травні подешевшали на 8,4%.