«Яготинське» створило нову категорію ‒молочні шейки
ТМ «Яготинське» вперше запускає лінійку молочних коктейлів. Нова категорія сьогодні представлена чотирма смаками: полуниця, фісташка, шоколад, кокос ‒ ананас.
Про це повідомили в групі компаній «Молочний альянс», яка володіє ТМ.
Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Коктейлі створені за унікальним рецептом, завдяки якому після збовтування з’являється бульбашкова пінка.
«Попит на смачні та водночас корисні продукти зростає, а споживачі шукають здорову альтернативу традиційним солодким напоям або солодощам, ‒ зазначила маркетинг-директорка ГК «Молочний альянс» Наталя Гринь. ‒ Для нас запуск виробництва молочних шейків – важливий інноваційний крок, який стане основою для майбутнього розширення асортименту й відкриває нові можливості для розвитку в категорії продукції з незбираного молока».
Молочні шейки жирністю 1,5% мають ніжну текстуру й насичений смак, випускаються у пляшці об’ємом 270 мл. В основі новинки ‒ молоко екстраґатунку від фермерських господарств.
Виробництво молочних коктейлів запущене завдяки додатковим інвестиціям, які дозволили встановити нову сучасну лінію на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей».
Як повідомлялося, «Люстдорф» запустив виробництво молочно-зернових коктейлів.