Виробництво охолоджених овочів формує додатковий дохід виробників
Великі фермерські господарства, які шукають для себе варіанти випуску продукції з додатковою вартістю, можуть розглядати для себе переробку овочів і фруктів для свіжого ринку.
Про це у своїй статті для журналу «Садівництво по-українськи» написав Ігор Гурін, менеджер з розвитку бізнесу компанії «Толсма Текнік», що постачає в Україну техніку для зберігання та доробки овочів.
«На відміну від фрі, сухого пюре або чипсів ці продукти знають в Україні далеко не всі, – зауважив він. – Проте сегмент успішно розвивається, наприклад, у компаніях які будують повний цикл виробництва – від вирощування овочів і фруктів до продажу переробленої продукції у власних мережах».
Експерт наводить приклади консервних заводів та переробних підприємств, наприклад, «Полтава-Сад» і «Чудова марка», які вже запровадили таке виробництво.
Провідні рітейлери України вже пропонують охолоджені картоплю, буряк, моркву і салати, які можуть лежати на полицях більше тижня в залежності від ступеня переробки. А, буряк, на якому спеціалізується «Чудова марка», завдяки вакуумній упаковці зберігається більше місяця.
Читайте також: Частка чищеної картопля буде зростати, – експерт