Тваринництво

Українські виробники яєць мають бути динамічнішими за європейських

Українські виробники яєць мають бути динамічнішими за європейських

Нині спостерігається значна активність і розвиток ринку курячого яйця. Основні тенденції на ньому формуються під впливом споживачів, серед яких тренд на здорове харчування й пов’язане з ним підвищення попиту на органічні яйця; яйця, вироблені без антибіотиків.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.

«Також це інновації, що впроваджують у виробництві й пакуванні птахівничої продукції, де перевагу дедалі більше надають екологічній й біорозкладній упакові тощо», ‒ додала вона.

За словами Юлії Фльорової, всі світові тренди рано чи пізно приходять в Україну, тому для вітчизняного ринку курячого яйця характерно зростання попиту на якісну продукцію.

«Для українських виробників ‒ це можливість розвитку свого виробництва в бік безкліткового утримання птиці, автоматизації вирощування й збирання яєць, впровадження IT-рішень для моніторингу здоров’я птиці й оптимізації інших процесів, ‒ зазначила вона. ‒ Ми маємо бути динамічнішими, ніж європейські колеги, бо зберегти стабільність у нестабільні часи ‒ це завдання із зірочкою. А ми робимо все можливе, щоб виконати його на відмінно».

Як повідомлялося, «Ясенсвіт» уже впровадив більшість вимог законодавства ЄС.