Овочівникам треба включити фантазію для супермаркетів
Супермаркету буде важко продати навіть найякісніший томат або інший овоч чи фрукт, якщо постачальник не зможе домовитись з менеджером мережі про інші нюанси або знайти з ним спільну мову.
Таку думку висловила у матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» Юлія Ворощук, керівниця ТОВ «Органік Експерт», засновниця торговельної марки «Осьо. Органічні овочі з поля».
«Будьте готові до того, що овочі вродять гарно не лише у вас, і багато хто піде з ними у супермаркети, тому й ціни будуть, як кардіограма, – сказала вона. – Кожен буде намагатися «підкупити» менеджера по закупці – наприклад, запропонувати йому щось цікавеньке, чого немає у вас. Саме найпростіше – відразу великі обсяги товару».
Ворощук закликає виробників у боротьбі за менеджера, діяти відразу по всіх фронтах: домовлятися про акцію, гарні місця розташування, промоакції тощо. Словом, аби не втратити ті кошти, які фермер намагається заробити на мережі, треба включати фантазію.
Читайте також: «Сільпо» придбало службу доставки фруктів і овочів