На форумі «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР» провідні фахівці розглянуть найпроблемніші питання логістики
Логістика в умовах повномасштабної війни стала наріжним каменем для кожного агровиробника.
Під час Всеукраїнського практичного форуму «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР: зберегти, переробити, продати», який щорічно проводить журнал The Ukrainian Farmer, провідні експерти ринку обговорять усі нюанси логістики як складової експорту.
Зокрема, вони розкажуть, які логістичні шляхи є найбільш ефективними в умовах обмеженої роботи українських глибоководних портів. Фахівці приділять увагу усім перевагам та недолікам річкових, морських, залізничних та автомобільних перевезень, порівняють ставки фрахту, поділяться практичним досвідом прорахунків логістичного плеча з урахуванням усіх вимог та інфраструктурних можливостей європейських країн-сусідів.
Окремою проблемою експорту до ЄС та транзиту через ці країни є необхідність перекладки колісних пар на кордоні, щоб далі залізничні вантажі могли курсувати європейською колією. У разі експорту через країни Балтії мова йде про подвійну перевалку, адже там наразі, окрім деяких ділянок, функціонують колії, аналогічні українським. Це не тільки створює додаткові проблеми, спричинені в тому числі дефіцитом вагонів-зерновозів, а й значним підвищенням витрат на логістику. Проте країни Балтії стають привабливим логістичним напрямком, в тому числі для інтермодальних перевезень залізницею. До того ж вже зараз доля експорту агровантажів автошляхами обіймає близько 30%. А потужності портів Клайпеда та Таллінн приймати судна-«стотисячники» окреслюють широкі можливості для експортерів.
Збільшення кількості прикордонних інтермодальних зернових хабів також сприяє нарощуванню експортних відвантажень.
Всеукраїнський практичний форум «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР: зберегти, переробити, продати» відбудеться 13-14 грудня у Львові.
Ознайомитися з програмою заходів і зареєструватися для участі можна на спеціальному сайті: «ВЛАСНИЙ ЕЛЕВАТОР: зберегти, переробити, продати».