«Астарта» розпочала збирання пшениці та ріпаку
Підприємства агропромхолдингу «Астарта» приступили до збирання пшениці та ріпаку. Першими жнивувати вийшли аграрії Полтавщини. Компанії Західного регіону приєднаються до збиральної кампанії у традиційні для них терміни – середині липня. Загалом цього року «Астарта-Київ» планує зібрати ранні зернові з площі майже 57 тис. га, у тому числі озиму пшеницю – з 43 тис. га.
Про це повідомили в компанії.
«Ми розпочали вже другі жнива під час повномасштабної війни. Незважаючи на існуючі виклики: більше 400 мобілізованих працівників, серйозне подорожчання виробничих ресурсів, робота у режимі постійних повітряних тривог, вірогідність накладання жнивних періодів озимих ріпаку та пшениці, ми якісно і своєчасно підготувалися до збору врожаю. Провели ремонти, готова необхідна кількість сільгосптехніки, маємо добрий стан посівів і хороший потенціал врожайності. І, найголовніше, люди – маємо збережені і добре підготовлені колективи, – говорить Вадим Скрипник, директор з сільськогосподарського виробництва. – Нашій компанії вдалося реалізувати практично весь урожай минулого року і наші елеватори повністю готові до приймання нового врожаю. Усі ці процеси супроводжуються активним впровадженням цифрових продуктів AgriChain, у т.ч. нового модуля AgriChain Logistics, який спрямований на автоматизацію та ефективне управління усіма процесами».
Впровадження цифрової польової логістики стало одним з важливих елементів оптимізації цьогорічної збиральної кампанії.
«Спільно з агрономічною, логістичною, елеваторною, комерційною службами «Астарти» ми розробили математичну модель, яка комплексно вирішує транспортну задачу і дозволяє зробити найоптимальніший план розміщення продукції на власних та сторонніх елеваторах компанії або за потреби задіяти резервні варіанти зберігання. І це питання надзвичайно актуальне під час проведення збиральної кампанії, – додає Наталия Богачева, директорка AgriChain. – Ми серйозно посилили систему контролю за збиранням, вивезенням та доставкою у місце розвантаження урожаю, вивівши на якісно новий рівень маршрутизацію перевезень, систему допуску авто на завантаження через NFC технології, цифрову систему контролю «Свій-чужий», систему сповіщень та оперативного реагування на не штатні ситуації на маршрутах».
Під час цьогорічної збиральної кампанії також заплановано впровадження погодинної диспетчеризації вивезення продукції з поля до місць зберігання через систему нарядів. Як зазначають у компанії, це дозволить уникати черг, простоїв, збільшити оборотність авто, вибрати оптимальний маршрут, дати достойний заробіток перевізникам, а усім учасникам процесу працювати злагоджено.
Нагадаємо, нещодавно в компанії поділилися досвідом застосування органічних добрив.