Агрономія

«Астарта» розпочала збирання пшениці та ріпаку

«Астарта» розпочала збирання пшениці та ріпаку

Підприємства агропромхолдингу «Астарта» приступили до збирання пшениці та ріпаку. Першими жнивувати вийшли аграрії Полтавщини. Компанії Західного регіону приєднаються до збиральної кампанії у традиційні для них терміни – середині липня. Загалом цього року «Астарта-Київ» планує зібрати ранні зернові з площі майже 57 тис. га, у тому числі озиму пшеницю – з 43 тис. га.

Про це повідомили в компанії.

«Ми розпочали вже другі жнива під час повномасштабної війни. Незважаючи на існуючі виклики: більше 400 мобілізованих працівників, серйозне подорожчання виробничих ресурсів, робота у режимі постійних повітряних тривог, вірогідність накладання жнивних періодів озимих ріпаку та пшениці, ми якісно і своєчасно підготувалися до збору врожаю. Провели ремонти, готова необхідна кількість сільгосптехніки, маємо добрий стан посівів і хороший потенціал врожайності. І, найголовніше, люди – маємо збережені і добре підготовлені колективи, – говорить Вадим Скрипник, директор з сільськогосподарського виробництва. – Нашій компанії вдалося реалізувати практично весь урожай минулого року і наші елеватори повністю готові до приймання нового врожаю. Усі ці процеси супроводжуються активним впровадженням цифрових продуктів AgriChain, у т.ч. нового модуля AgriChain Logistics, який спрямований на автоматизацію та ефективне управління усіма процесами».

Впровадження цифрової польової логістики стало одним з важливих елементів оптимізації цьогорічної збиральної кампанії.

«Спільно з агрономічною, логістичною, елеваторною, комерційною службами «Астарти» ми розробили математичну модель, яка комплексно вирішує транспортну задачу і дозволяє зробити найоптимальніший план розміщення продукції на власних та сторонніх елеваторах компанії або за потреби задіяти резервні варіанти зберігання. І це питання надзвичайно актуальне під час проведення збиральної кампанії, – додає Наталия Богачева, директорка AgriChain. – Ми серйозно посилили систему контролю за збиранням, вивезенням та доставкою у місце розвантаження урожаю, вивівши на якісно новий рівень маршрутизацію перевезень, систему допуску авто на завантаження через NFC технології, цифрову систему контролю «Свій-чужий», систему сповіщень та оперативного реагування на не штатні ситуації на маршрутах».

Під час цьогорічної збиральної кампанії також заплановано впровадження погодинної диспетчеризації вивезення продукції з поля до місць зберігання через систему нарядів. Як зазначають у компанії, це дозволить уникати черг, простоїв, збільшити оборотність авто, вибрати оптимальний маршрут, дати достойний заробіток перевізникам, а усім учасникам процесу працювати злагоджено.

Нагадаємо, нещодавно в компанії поділилися досвідом застосування органічних добрив.