Овочі-Ягоди-Сад

Мер зробив рекламу полуниці

Мер зробив рекламу полуниці

Власники господарства «Беррі Прикарпаття» (поблизу Івано-Франківська) використовують будь-які шляхи, аби продати полуницю дорожче.

Ними у матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» ділиться засновник підприємства Богдан Лутчин.

По-перше, вони працюють без посередників – самі розвозять товар клієнтам. По-друге, ферма є учасником крафтового ринку, який розгортається по п’ятницях та суботах у центрі Івано-Франківська, де «Беррі Прикарпаття» продає та одночасно рекламує свою продукцію. По-третє, за рахунок теплиць полуниця приходить до споживача на три тижні раніше навесні та на три тижні пізніше восени.

«І нарешті ми використовуємо рекламу, – додає Лутчин. – Щоб ти не робив, про тебе повинні знати. Зараз покупець такий, що купуючи ягоду, хоче знати, чия вона. За рахунок цього ви можете ціну трошки вищу поставити».

Фермер розповідає, як вони запросили мера міста на ферму, знаючи, що чиновники такого рівня зазвичай їздять з фотографами та місцевим ТБ.

«Коли вони поїхали, через годину мій телефон не замовкав – за хвилину йшли по п’ять дзвінків – я просто виключав його, – згадує Лутчин. – Люди начебто ні з того, ні з цього захотіли купити ягоду. Виявилось, що у ролика Youtube про візит мера було 180 тис. переглядів, а ще його сторінки у Фейсбук та Інстаграм, плюс сюжети на двох місцевих каналах. Ми, буквально всліпу запросивши нашого мера, самі стали зірками».

Читайте також: Львів’ян запрошують позбирати собі ягід з гірськими краєвидами