Техніка

Big Equipment відновлює виробництво тракторів із шарнірно-зчленованою рамою

Машинний дилер Big Equipment із США відновлює виробництво тракторів із шарнірно-зчленованою рамою Big Bud. Спільно з компанією Rome Agriculture and Construction Equipment компанія Big Equipment розробляє простий і потужний агрегат.

Про це повідомляє видання trekkeronline.nl.

Торговець машинами та виробник Big Equipment до 1992 року був відомий як виробник тракторів Big Bud. Виробник машин відновлює виробництво тракторів із шарнірно-зчленованою рамою у Гаврі, штат Монтана (США). Big Equipment робить це у співпраці з Rome сільськогосподарською та будівельною технікою з Сідартауна, штат Джорджія.

Ціль полягає в тому, щоб побудувати простий трактор з шарнірно-зчленованою рамою Big Bud, що за необхідності користувачі зможуть ремонтувати самостійно. Перероблений важкий трактор із шарнірно-зчленованою рамою масою 31 752 кг буде представлений у березні цього року на виставці у Лас-Вегасі.

Виробники називають зчленований трактор 640 Big Bud. На ньому буде встановлений двигун Cat C18 потужністю від 640 до 750 к. с. Товщина рами становить 3,8 см, а це означає, що сучасний Big Bud матиме вагу понад 31 т.

Він оснащений 18-ступінчастою коробкою передач Cat TA22 HD з перемиканням під навантаженням. Внизу знаходяться мости Cat 988 HD – за даними Big Equipment, найважчі мости, коли-небудь встановлені на Big Bud. Доступні різні варіанти шин, включаючи шини LSW 1100/45 R46.

Тракторна марка Big Bud виробляла трактори з шарнірно-зчленованою рамою з 1961 по 1992 рік в американському штаті Монтана. Виробник відомий великими білими тракторами з шарнірно-зчленованою рамою та найбільшим трактором у світі: 16V-747.

Раніше ми повідомляли, Dieci модернізує лінійку шарнірно-зчленованих навантажувачів.