10 країн відкрили понад 18 товарних позицій для України
У 2022 році для української продукції відкрилося понад 18 товарних позицій у близько 10 країн світу.
Про це під час вебінару «Торгівля під час війни: потенціал виходу України на зовнішні ринки» розповіла заступниця голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко.
За її словами, війна накладає свій відбиток на торговельні відносини. Зокрема, деякі країни вважають за потрібне перед відкриттям доступу до продукції провести аудит, тобто фізичні перевірки на місцях. Але з початку повномашстабної війни представники жодної країни до України не приїхала.
Ольга Шевченко порадила українським виробникам, які поки не знають експортувати власну продукцію на той чи інший ринок, шукати інформацію на сайті Держпродспоживслужби, а також сайті Мінекономіки й Офісу з розвитку підприємництва. Також можна звернутися до фахівців регіональних відділень Держпродспоживслужби.
«Якщо в нас немає інформації, ми спрямуємо звернення до третіх країн», – уточнила вона.
Заступниця голови Держпродспоживслужби також порадила експортерам дивитися вимоги країн до продукції з кількох джерел. Вона розповіла, що доволі часто допомагають із такою інформацією навіть представники українських компаній, не зважаючи на можливу конкуренцію. Крім того, варто звертатися до посольств України в конкретних країнах.
Нагадаємо, у Держпродспоживслужбі розповіли про найбільш привабливі ринки для української продукції.