Техніка

Scania відзначає нову електричну віху розвитку з відкриттям кабельного заводу

У Сьодертельє (Швеція) компанія Scania зробила важливий крок на шляху до власного виробництва електромобілів. Виробнича лінія для комплектних джгутів проводів класу напруги B (VCB) для автомобілів BEV була налаштована та випробувана в рекордно короткі терміни – це абсолютно новий напрямок діяльності для Scania.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

27 жовтня відбулося внутрішнє відкриття лінії з неофіційною церемонією розрізання кабелю в нещодавно створеному цеху площею 2 200 м2, поряд зі складальним цехом у Сьодертельє.

«Тепер ми готові розпочати передсерійне та досвідчене виробництво потужних кабелів і джгутів. Це важливий крок для того, щоб доопрацювати цей напрямок на момент надходження замовлень від клієнтів наприкінці наступного року»,  – зазначає керівник відділу виробництва акумуляторів Тоні Перссон.

Власне виробництво акумуляторних батарей і кабелів для транспортних засобів BEV є важливим чинником у підвищенні компетентності в новому напрямку, зокрема, що стосується відповідальності компанії перед клієнтами за виконання своїх обіцянок.

«На першому етапі ми почнемо з кабелів і джгутів для електричних вантажівок, – зазначає Перссон, – а потім перейдемо до прокладання кабелів для автобусів і, нарешті, до потреб клієнтів Power Solutions».

Успішний запуск відбувся завдяки крос-функціональній постановці цілей і злагодженій командній роботі. А закупівля обладнання та початок складання прототипу стали можливими завдяки спільним зусиллям відділу закупівель, виробництва та НДДКР.

Керівник проекту глобального промислового інжинірингу METB Даріо Канкар вражений нарощуванням виробництва у новій для Scania галузі:

«Усі учасники цього проекту вклали стільки енергії та відданості справі з того часу, як ми вирішили встановити цю виробничу лінію, лише 19 місяців тому. Це приголомшливе досягнення».

Початок виробництва (SOCOP) акумуляторних блоків і кабельних джгутів заплановано на третій квартал 2023 року.

«Цього місяця нам вдалося провести й перевірити кабельний джгут на всіх станціях майже готової лінії, – розповідає керівник групи інженерів Фредрік Вестерлунд, – і тепер ми можемо виробляти повні джгути, що підходять для вантажівок BEV».

Наразі Scania використовує зовнішніх постачальників для постачання як акумуляторних блоків, так і кабельних джгутів, але мета полягає в тому, щоб у майбутньому купувати акумуляторні елементи, кабельні котушки та з’єднувальні компоненти лише у надійних партнерів.

Нагадаємо, «Сканія Україна» готується до реалізації нової силової лінії Scania Super.

Раніше ми повідомляли, Scania презентувала вантажівки з новою системою економії пального.