Техніка

Case IH посилює сервісну підтримку для мінімізації простоїв техніки

Нова комбінація послуг телеметрії з доданою вартістю, згрупованих для охоплення всіх аспектів сервісної підтримки, тепер доступна для комбайнів серії Case IH Axial-Flow 250. Основні особливості Safeguard Connect, що доповнює телеметрію AFS Connect, включають розширену гарантію Safeguard, передсезонну перевірку, віддалену підтримку дилерів, резервне копіювання Max Service 24/7, підписку AFS Connect та повне навчання операторів.

Про це повідомляє прес-служба CNH Industrial.

Портал AFS Connect Farm, що дозволяє переглядати, редагувати, керувати, аналізувати та використовувати агрономічні дані, зібрані AFS Connect, також є частиною Safeguard Connect, що забезпечує контроль і керування машинами та автопарками через портал через ПК або додаток AFS Connect Farm. З дозволу дилери можуть стежити за комбайнами і надавати підтримку з будь-яких питань.

У рамках Safeguard Connect оператори отримують навчання дилерів Case IH з усіх функцій і можливостей машини.

Рекомендована щорічно, на зручний для клієнта час, передсезонна перевірка є ще однією частиною Safeguard Connect. Вона виконуються відповідно до офіційних списків інспекції Case IH кваліфікованими техніками-дилерами й допомагає запобігти простоям. Після її завершення замовник може вирішити, чи варто робити будь-який рекомендований ремонт.

У партнерстві з дилерами, підтримка сезону збору врожаю Case IH MAXSERVICE 24/7 включає телефонне та онлайн-резервне копіювання, щоб зв’язати клієнта з Case IH, якщо буде потрібна додаткова допомога, аби машини з несправностями повернулися до роботи якомога швидше. Сюди входить пріоритетна доставка деталей 24/7, польова підтримка інженерів-дилерів техніками Case IH і постачання безкоштовних одиниць, якщо неможливо швидко запустити комбайн клієнта.

Працівники диспетчерської Case IH постійно контролюють стан підключених комбайнів Axial Flow, повідомляючи дилера про будь-яку дистанційно виявлену проблему, забезпечуючи проактивне керування та допомагаючи забезпечити вирішення, перш ніж вона стане проблемою.

Гарантія Safeguard – це програма розширеної гарантії Case IH. Стандартна на деяких європейських ринках і необов’язкова на інших гарантія Safeguard забезпечує таке ж покриття протягом наступних двох років, що й стандартний перший рік. Його можна продовжити до 5 років/6000 год, залежно від моделі, застрахувавшись від неочікуваних витрат на ремонт, забезпечуючи контрольовані експлуатаційні витрати та захист вартості під час перепродажу.

«Репутація Case IH та її дилерів зосереджена навколо очікувань клієнтів преміум-сервісу, що відповідатиме обладнанню, яке вони купують», – зазначає керівник компанії Case IH Combine Business Europe Пітер Фрііс. «Safeguard Connect – це наступний рівень нашої відданості підтримці обладнання, яке ми постачаємо, протягом тривалого періоду після продажу, що дозволяє фермерам зосередитися на господарюванні та забезпечує стандарт обслуговування. Це допомагає максимізувати надійність і продуктивність, а також забезпечує підтримку, щоб мінімізувати операційні витрати та захистити інвестиції клієнтів. Safeguard Connect стане стандартною частиною всіх комбайнів Case IH серії Axial-Flow 250 у 2023 році».

Нагадаємо, Case IH та Raven Industries презентували безпілотне рішення для внесення добрив.