Техніку ремонтуємо в режимі онлайн, - «Трієл Агро»
У господарстві «Трієл Агро» налагодили тісну співпрацю з сервісними службами, завдяки чому ремонт сільгосптехніки й польові операції виконуються ефективніше.
Про це AgroTimes розповів заступник директора ПП «Трієл Агро» Сергій Арсентьєв (Херсонська обл.).
«Ми задоволені тим, як функціонують сервісні служби. Зокрема, вже багато років, з моменту придбання нашого першого трактора John Deere, плідно працюємо з компанією Агротек. До наших вимог прислухаються, приїжджають на поле вчасно. Також можемо спостерігати за тим, як ремонтується техніка. Тобто, все прозоро й відкрито. Деякі агрегати обслуговуємо самі, виконуємо якийсь дрібний ремонт. Можемо навіть робити це в режимі онлайн: маємо налагоджений зв’язок із сервісними інженерами, які надають консультацію в будь-який час», – зазначає Сергій Арсентьєв.
Так, наразі в господарстві замінюють або ремонтують робочі органи знарядь. До нового сезону нічого не купували, оскільки повністю забезпечені всім обладнанням.
Разом з тим підприємство користується державною програмою компенсації вартості техніки.
«З вітчизняної техніки маємо агрегати John Greaves, переважно соняшникові жатки. Програма часткової компенсації вартості техніки дійсно працює, вона досить зручна, гроші завжди поверталися. Усі операції з документацією виконуються цілком прозоро й легко», – додає Сергій Арсентьєв.
Нагадаємо, розширено перелік сільгосптехніки, вартість якої компенсує держава.