Виготовити сік прямого віджиму простіше, ніж продати, – фермер
Виготовити сік прямого віджиму набагато простіше, ніж його потім продати, вважає Василь Майданський, власник бренду «Пан Сік» та фермерського господарства «Пріма», що в селі Недобоївці Чернівецької області.
Про це він розповів у інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи».
«Перше, на що звертають покупці, — це слово «сік» на упаковці. Далі мало хто може дивитись — з чого він зроблений та по якій технології. Розпізнаваність бренду – друге, чим керуються покупці. Вони десь про нього чули і будуть брати не один рік», – поділився Василь Майданський.
Тому, на його думку, популяризація — це перше, на що треба звертати увагу під час продажу соків прямого віджиму.
«Мешканці населених пунктів, що є біля нас, які вже знають де та як виробляється наш сік, вони вже починають його впізнавати і купувати. Це тільки перші кроки, які ми робимо, і нам треба ще роки два-три, щоб вийти на якийсь рівень», – додав виробник.
Читайте також: На дегустацію нових смаків компанія витрачає 10 тонн соку