Елеватор

Щоденно у міжнавігаційний період річки здатні перевозити до 11 тис. тонн зерна, - думка

У міжнавігаційний період річкові перевезення могли б становити 30 тис. тонн вантажів. Із них 5 тис. тонн – це металопродукція, 11 тис. тонн – зернові, а 14 тис. тонн – будматеріали.

Про це повідомляє пресслужба Асоціації «Річки України»

Виконавчий директор Асоціації Дмитрій Козаченко під час круглого столу зауважив, що питання навігації для річкової галузі України є доволі болючим, адже офіційно дати запуску шлюзів до останнього не називають.

«Це важливо для планування роботи на річці. Інакше перевізники не можуть прогнозувати, як довго вони зможуть виконувати перевезення, а вантажовласники – оцінити, скільки вантажів віддати на річку, а скільки – на інші види транспорту», – пояснив він.

Керівник АРУ навів у приклад нинішній навігаційний сезон, який на всіх шлюзах розпочався 10 березня. Наказ про відкриття навігації офіційно опублікували лише ввечері 9 березня – тобто напередодні запуску гідроспоруд.

Натомість керівник експертної групи з питань внутрішнього водного транспорту Директорату реформування морської та річкової галузі Міністерства інфраструктури Олена Старікова заявила, що наказів Морської адміністрації про відкриття та закриття навігації більше не буде.

«У нас вектор на те, щоб ви могли максимально користуватися річкою, якщо на це немає ризиків і заборон. Накази Морської адміністрації будуть виключно на періоди, коли будуть об’єктивні обставини для закриття навігації. Якщо у нас будуть теплі зими, я думаю, у нас взагалі не буде великих проблем із навігаційним періодом», – зазначила вона.

Нагадаємо, річкові перевезення зменшують рівень вуглецевого сліду. Також ми писали, що на українських річках випробовували новий логістичний ланцюг.