Преміум вина стали купувати удвічі більше
Вина преміум сегменту компанії Shabo стали купувати в два рази більше, порівняно із 2019 роком.
Про це повідомляє Newfood.
Гіоргі Іукурідзе, власник компанії Shabo, розповів, що з початком пандемії COVID-19 продаж у винному сегменті також знизився — в цілому, на 30%.
«Однак зараз ми почали наздоганяти допандемійні показники, а в деяких сегментах ще й демонструвати приріст, – сказав він. – Так, наприклад, вина преміум-сегменту почали купувати в два рази більше. А продажі у нашому онлайн-магазині shaboshop у 2020 році виросли в 100 разів у порівнянні з 2019».
За словами Гіоргі Іукурідзе, смак українців змінюється і поціновувачів сухих вин стає значно більше. Хоча раніше вони віддавали перевагу десертним винам.
«На мій погляд, так склалося історично, – пояснив власник Shabo. – Зробити якісно сухе вино дуже важко – воно має бути не занадто кислотним та ідеально збалансованим. В радянські часи масово розповсюджували саме десертні вина аби за цукром сховати низьку якість винограду».
Читайте також: Після річної перерви анонсували «Закарпатське божоле»