Lozova Machinery застерігає про помилки в експлуатації дискових борін DUCAT
У Lozova Machinery розповіли про основні правила продуктивної роботи із дисковими боронами DUCAT.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Диски переднього і заднього ряду повинні мати однакову глибину обробітку ґрунту. Якщо цього немає, то ґрунтова підошва буде нерівною, проявиться так званий «шифер». Візуально це проявиться у відведенні машини в сторону від напрямку руху агрегату. Під час здійснення розворотів повне вглиблення робочих органів машини обов’язково. У разі невиконання цієї вимоги можливі вигин і руйнування пружинних стійок. До аналогічних наслідків може призвести й рух агрегату заднім ходом із заглибленими робочими органами», – зазначає керівник департаменту Олександр Шепель.
Також він радить не виходити за рамки агротехнічно-допустимих швидкостей під час обробітку та обирати машину відповідно до ґрунтово-кліматичних умов поля.
«Підшипникові вузли, які використовуються на машинах DUCAT, – не обслуговуються. Вони не вимагають періодичної заміни або поповнення мастила протягом усього періоду експлуатації вузла. А період такий становить мінімум 7-8 років. Попри це, при визначенні відхилень від нормальної роботи підшипникового вузла під час гарантійного періоду ми рекомендуємо не розкривати його порожнину й не намагатися відновити вузол своїми силами. Компанія в найкоротші терміни надає замовнику обмінний гарантійний фонд. Також ми маємо можливість визначити причину виникнення несправності й вжити відповідні заходи», – додає Олександр Шепель.
Нагадаємо, навантаження на диск борони DUCAT-8 збільшили до 116 кг.