Новий трактор CASE IH Magnum обладнали двигуном, що економить пальне до 35%
Нова модель трактора CASE IH лінійки Magnum AFS Connect отримала оптимізований двигун і досконалу трансмісію, що сприяють екомномії пального.
Про це розповідає журнал The Ukrainian Farmer.
На тракторах Magnum AFS Connect установлюють двигуни Cursor 9, що можуть розвивати до 435 к. с. У них втілені найсучасніші технології, які забезпечують довговічність, надійність та економічність.
Наприклад, система PowerBoost збільшує потужність двигуна в деяких випадках, коли трактор працює з ВВП. Також трапляється, що треба збільшити продуктивність гідравліки або підтримати швидкість під час переїздів – доки працює ВВП, комп’ютер додаватиме потужності, щоб оператор не відчував дискомфорту в керуванні.
Стандартною комплектацією є функція постійних обертів, що допомагає економити пальне. Можна запрограмувати дві швидкості двигуна – одна для загінки, друга для розвороту. Тобто основну роботу трактор виконуватиме за оптимальних обертів. Продовженням цієї функції є система APM (Automatic Productivity Management). Вона автоматично керує обертами двигуна й передатним числом трансмісії залежно від навантаження й заданої оператором швидкості руху. Система намагається зменшити оберти двигуна для економії пального й дотримується заданої швидкості.
У новій моделі Magnum AFS Connect ця система отримала оновлені алгоритми й працює вкрай ефективно з трансмісією, де є 21 передача для руху вперед і 5 – для руху назад. Загалом усі системи оптимізації роботи двигуна заощаджують пальне від 20 до 35%.
Нагадаємо, Case IH та Continental стали партнерами.