Маршрутизація перевезення зерна впала на 30%
Станом на 27 серпня навантаження зернових становило 149,22 тис. тонн, було завантажено 2339 зерновозів.
Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник директора Департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачьов.
За його словами, відвантаження зернових вантажів має велику добову волатильністю. Зокрема, добове навантаження у вихідні дні перебуває на рівні 79-90 тис. тонн зерна, в середині тижня воно зростає до 125-135 тис. тонн.
«Впав відсоток маршрутизації перевезення зерна до 30%, що призвело до збільшення розбірного вагонопотоків (що складається з групових і повагонних відправок). Це призвело до зростання сортувальної роботи на станціях», – зауважив Валерій Ткачьов.
Він також додав, що зі зростанням кількості власників вагонів різко впала ефективність експлуатації вагонного парку «Укрзалізниці», також зростає коефіцієнт порожнього пробігу.
«Зниження швидкості просування вагонів і погіршення обороту вагонів стимулює попит на вагонний парк. Вже зараз ринок відчуває дефіцит в наявності піввагонів, зерновозів, цементовозів. Цей попит стимулює зростання ставок плати за використання вагонів. Ринкові ставки плати на ЗРВ виросли до 1000 грн / добу», – підкреслив Валерій Ткачьов.
За його словами, за минулу добу ЦТЛ не забезпечено подачу 1443 вагонів при спільній заявці на 2385 вагонів.
«В цілому ситуація з перевезенням вантажів залишається складною», – підсумував фахівець.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» розподілятиме зерновози на аукціонах.