М’які сорти черешні та розрізненість не дають садівникам вийти у супермаркети
М’які сорти черешні, які переважно вирощують в Україні продаються свіжими на ринках. Щоб вийти в супермаркети, потрібні великі партії лежкої охолодженої черешні, які б могли забезпечити садові кооперативи. Але цьому заважає відсутність згуртованості між садівниками, вважає співзасновник агрофірми «Сади України» на Дніпропетровщині Володимир Шерстюк.
Про це повідомляє журнал «Садівництво по-українськи».
«Більшість садінь в Україні – це сорти мелітопольської селекції, або донецької, або випадкові імпортні сорти. Насадження, по суті, безсистемні», – сказав Володимир Шерстюк.
За його словами, вітчизняні садівники вирощують сорти м’які, їх не можна довго зберігати, вони середньотранспортабельні, довго не лежать на прилавках.
«А мережі вимагають продукцію, яка за консистенцією, як картопля», – уточнив садівник.
Великі торгові мережі часто беруть охолоджену черешню, але переважна більшість виробників з ними не працюють.
«Тут потрібно повністю перебудовувати систему маркетингу., – вважає Володимир Шерстюк. – Співпрацю з мережами могла б потягнути система садових кооперативів. Проте у нас, як ви знаєте, де два українці — там три гетьмани, нам психологія не дозволяє організуватися в кооперативи. Може, у нових поколінь садівників вийде».
Читайте також: Черешні «Уманської фруктової компанії» продавалися в середньому по 150 грн/кг