Українці обирають продукти харчування за 4 параметрами, – експерт
Продукт має бути перевіреним, натуральним, корисним для здоров’я, не містити ГМО та консервантів.
Про це повідомив Михайло Черняк, стратег, консультант із маркетингових комунікацій об’єднання «Органічна ініціатива», під час конференції «Органічний овочевий бізнес: перспективи 2021».
«Як засвідчило наше опитування, перші три критерії (перевіреність, натуральність, корисність) важливі для 67% споживачів, останній критерій (відсутність ГМО та консервантів) – для 39%. Цим критеріям найкраще відповідають органічні продукти харчування, тобто між ними й органічними продуктами фактично можна поставити знак рівності», – поділився результатами проведених досліджень Михайло Черняк.
Експерт також повідомив, що аудиторію споживачів органічних продуктів умовно можна поділити на три групи. Найбільша група –– це турботливі батьки, які дбають про родину, здоров’я й безпеку дітей, друга група (в межах 15%) –– ті, хто активно займаються різноманітними видами спорту, третя –– так звані успішні індивідуалісти, для яких важливо бути в гарній формі, щоб активно будувати кар’єру.
Читайте також: У супермаркетах ЄС органічні овочі мають частку від 5 до 17%