Завдяки якісним салатам та соцмережам фермери продовжили бізнес
Фермери Ольга та Віталій Шкрібляки з села Велика Знам’янка Запорізької області змогли під час минулорічного весняного карантину реалізувати салати, що росли в тунелях на площі 0,5 га завдяки соцмережам. При цьому основними споживачами замість HoReCa стали домогосподарства.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
Під весняний оборот у них було засаджено салатами 0,5 га в закритому ґрунті, це 11 тунелів.
«Спочатку думали заорати плантацію, але шкода було і вкладених зусиль, і коштів. Тож вирішили посилити торгівлю онлайн, щоб вистачило грошей принаймні на щоденний догляд за посівами. Але все вийшло краще, ніж ми сподівалися. Завдяки нашим зусиллям пропало не більше 20% минулорічного врожаю салатів, хоча ми могли втратити майже все», – розповіли вони.
При переході на продажі кінцевим споживачам довелося значно розширити асортимент салатів при дотриманні максимальної якості.
«Від початку роботи користуємося насінням двох міжнародних постачальників насіння, – розповіли Ольга та Віталій Шкрібляки. – У фаворі в нас Rijk Zwaan, бо їхня лінійка Salanova просто неперевершена. Так, насіння салатів цієї лінійки трохи дорожче, але якість та схожість у нього ідеальна. Лінійка із п’яти різних видів є в двох кольорах: червоному та зеленому. Вона підібрана так, що смак і текстура салатів варіюються від м’якого і ніжного (салат Саланова маслянистий) до хрусткого (Саланова хрусткий). У салатів цієї лінійки набагато більша кількість і маса листя, ніж у решти, і вони гарно виглядають у розрізі. Наші покупці використовують їх як для приготування салатних страв, так і для приготування сендвічів».
Читайте також: Фермери під час локдауну продали майже півгектара салатів онлайн