Якими будуть драйвери зростання глобального ринку молочних продуктів
Глобальний ринок молочних продуктів до 2031 року досягне $1167,93 млрд із середньорічним зростанням 4,7% у період з 2024 по 2031 рік.
Такий прогноз зробили аналітики Meticulous Research, інформує Спілка молочних підприємств України.
Такі очікування обумовлені зростанням населення планети, зміною харчових звичок, підвищенням обізнаності споживачів про харчові переваги та прогресом у технологіях перероблення молока.
На думку фахівців, ключовими чинниками зростання стануть:
- Населення, що зростає, й дедалі більша перевага свіжих молочних продуктів. Обізнаність про користь молочних продуктів для здоров’я, зокрема про їхній багатий харчовий профіль, продовжує приваблювати споживачів у всьому світі.
- Інновації у переробленні молочних продуктів, як-от чисті етикетки та органічні продукти, створюють нові можливості.
- Зростання турботи про здоров’я та поширення непереносимості лактози значно підвищить попит на молочні продукти без лактози, а прогнозований приріст переважатиме інші категорії продуктів.
Водночас фахівці прогнозують, що категорія сирів зареєструє найвищий приріст у 5,2% завдяки збільшенню попиту на готові до вживання продукти, фастфуд, ароматизовані сирні продукти, популярності західної кухні.
«Органічне молочне виробництво швидко розвиватиметься завдяки зростанню витрат на екологічно чисті та преміальні продукти. Вибір, який диктує обізнаність про користь для здоров’я, і занепокоєння частішими випадками раку через залишки антибіотиків у звичайних молочних продуктах формують попит на органічні варіанти», ‒ додають фахівці.
Сегмент роздрібної онлайн-торгівлі, як очікується, покаже середньорічний приріст на 5,3%, що відображає пріоритети споживачів щодо зручних покупок і зростання платформ доставки їжі.
Як повідомлялося, при купівлі молочних продуктів для українців найважливішим чинником вибору є ціна.