Тваринництво

Які тренди формують споживачі м'яса птиці

Які тренди формують споживачі м'яса птиці

Сучасні тенденції в галузі переробки м’яса птиці часто змінюються, і операторам ринку треба бути готовими до швидкої адаптації своїх продуктів до смакових і культурних уподобань споживачів у різних регіонах.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів Андрій Бурко, директор переробного комплексу Володимир-Волинської птахофабрики.

«Підвищується попит на здорове харчування, зокрема на продукти з меншим умістом насичених жирів, консервантів і штучних добавок. Споживачі все більше шукають інформацію про походження продуктів, їхній склад і процес виробництва, ‒ зазначив він. ‒ Це означає, що підприємствам треба впроваджувати системи відстежування й маркування продуктів, щоб забезпечити максимальну прозорість для споживачів».

Також Андрій Бурко додав, переробний комплекс усе більшу увагу приділяє скороченню відходів у виробничому процесі.

«Сучасні методи перероблення побічних продуктів і відходів дозволяють зменшити екологічний слід і підвищити ефективність виробництва, ‒ зауважив він. ‒ Подорожчання сировини та транспортних витрат може змусити підприємства змінювати стратегії ціноутворення, а також підвищувати ефективність логістики й виробництва».

Підприємства мають пристосовуватися до змін у економічних умовах, як-от інфляція, регулювання цін, зміни в податковій політиці, що впливають на витрати й прибутковість, вважає Андрій Бурко.

Раніше ми писали про споживацькі тренди яєць в Україні.