Вперше в Україні з'явилася упакова молочної продукції з незнімною кришечкою

Група компаній «Молочний альянс» першою з молочних компаній в Україні почала використовувати незнімну кришечку на пакованні своєї продукції під ТМ «Яготинське». Зокрема, на молоці, кефірі, ряжанці, какао на молоці, заквасці й «Геролакті».
Ця новація стала можливою у співпраці з компанією «Елопак», повідомив голова наглядової ради «Молочного альянсу» Сергій Вовченко.
Пластику в новій кришці менше – вона легша.
«Весь пластик, з якого виробляється пакування для нашої молочної продукції, підлягає переробці. При цьому ми не використовуємо пластик вторинної переробки», ‒ уточнив Сергій Вовченко.
Водночас він згадав про тренд, який диктує торгівля виробникам молочної продукції й упакови: зменшення об’єму продукту, внаслідок чого збільшується кількість пляшечок і кришечок. Тобто зростає й навантаження на довкілля.
«Боротися з цим важко, ‒ констатував він. ‒ Менша пака дозволяє споживачу придбати свіжу продукцію».
Натомість в Євросоюзі з 2024 року директивно зобов’язали виробників, які використовують кришки, соломинки, зробити їх незнімними чи знайти альтернативу, зазначила Ганна Яворська, заступниця голови правління ПрАТ «Елопак-Фастів».
«І вже зараз маємо думати про відповідність європейським стандартам», ‒ наголосила вона.
Як повідомлялося, «Волошкове поле» перейшло на екологічнішу упакову для молока.