Учасники ринку об'єднали зусилля, щоб протистояти сірому імпорту сирів

Ardis group разом зі Спілкою молочних підприємств України (СМПУ) та брендом «КОМО» об’єднали зусилля, щоби разом боротися з сірим імпортом сирів.
Про це повідомили у СМПУ.
«Це ‒ спільний рух відповідального бізнесу. Дуже цінно, що до ініціативи доєднався потужний гравець ринку ‒ «КОМО». І надважливо, що нас підтримує Держпродспоживслужба, ‒ наголошується в повідомленні. ‒ Ми разом визначили спільний напрям дій, домовилися про перші кроки і починаємо впроваджувати реальні заходи вже зараз».
Як повідомлялося, за офіційною статистикою, на імпорт сирів за п’ять місяців Україна витратила понад $100 млн.
Довідка
Ardis group ‒ група компаній, що займається імпортом і продажем сирів, експерт у виробництві свіжого сиру.
«КОМО» ‒ бренд твердих і плавлених сирів від ПАТ «Дубномолоко».