У мережі «М'ясомаркет» за 4 роки ‒ понад 280 магазинів
За чотири роки роботи мережа магазинів «М’ясомаркет», яку міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій МХП запустила спільно з партнерами-франчайзі розширилася до більш ніж 280 магазинів. На липень 2024 року вони працюють у 22 областях України: не лише у великих містах, а й у містечках і селах.
Про це повідомили в МХП.
Як кулінарна компанія МХП усе більше робить акцент на готових стравах – від свіжих салатів до піци і котлет.
Крім того, вона забезпечує для своїх франчайзі 70% асортименту: сировину; допрацьований продукт; продукт, готовий до приготування; готову їжу, зокрема кулінарію.
У 2023 році в «М’ясомаркетах» зʼявилася власна торгова марка «Секрети шефа», представлена виключно на полицях магазинів торговельних мереж МХП. Нині бренд налічує понад 40 найменувань продукції в різних категоріях: маринади, соуси, кетчупи й майонези, консервація, соняшникова олія, приправи, заморожена готова їжа, готові страви та товари для приготування й зберігання продуктів, зокрема для сезону барбекю.
Як повідомлялося, МХП запровадив професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет».
Довідка
МХП розвиває понад 15 продуктових брендів: «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами відкрила в Україні 1,5 тис. торговельних точок різного спрямування: «Мʼясомаркет», Döner Маркет, «Їжа Свіжа», «Наша Ряба».