Споживання свіжих молочних продуктів знизилося
Порівняно з минулим роком, споживання свіжих молочних продуктів знизилося на 18%.
Про це повідомляє «Інфагро».
«Очевидно, збільшення продажів стримує хоч і повільне, але зростання цін. Проте бажаючі збільшити реалізацію мають таку можливість за рахунок акцій», – йдеться у повідомленні.
У аналітичному агестві вважають, що незважаючи на зниження темпів зростання продажів, виробники мають намір і далі піднімати ціни на свої продукти, пояснюючи це збільшенням вартості сировини. Проте суттєвим подорожчання все ж таки бути не повинне.
«Хоча оператори і хваляться непоганими продажами свіжих молокопродуктів, показники зараз кращі лише в порівнянні з літніми місяцями. Насправді ж в цілому споживання продуктів цієї категорії залишається відсотків на 18 меншим за торішній рівень», – зазначають в «Інфагро».
Вони прогнозують, що у жовтні зростання виробництва свіжих молочних продуктів, скоріш за все, зовсім припиниться. У операторів буде також менше можливостей використання акційних розпродажів.
Читайте також: Що може серйозно тиснути на ціни сирого молока