Продажі свіжих молочних продуктів у грудні кардинально не скоротилися
Зазвичай кінець року був не найкращим періодом для продавців свіжих молокопродуктів, бо багато людей виїжджали на свята, втому числі за кордон. Та грудень 2022 року не можна назвати звичайним, тому поведінка споживачів кардинально не змінилася проти попереднього місяця.
Загалом обсяги реалізації молока і кисломолочних продуктів наприкінці минулого року виявилися меншими, ніж у 2021 році, пише Інфагро.
Цінова політика основних операторів ринку свіжих молокопродуктів не змінюється. Більшість із них, як і раніше, намагається поступово піднімати відпускні ціни, хоча й не завжди успішно. Стиль роботи великих торговельних мереж також стабільний: вони надто неохоче погоджуються піднімати ціни.
Оскільки у передноворічний період продажі свіжих молочних продуктів завжди знижувалися, компанії за звичкою запланували на цей період більше акцій для мереж. У грудні продажі свіжих молокопродуктів кардинально не скоротилися, як порівняти з листопадом. Щодо грудня 2021 року, коли було традиційне сезонне падіння, відставання виявилося не дуже суттєвим.
Як повідомлялося, війна в Україні вплинула на польських молокопереробників.
Нагадаємо, світовій торгівлі молочними за підсумками 2022 року прогнозують скорочення.