Підрозділ Fonterra розробив продукти з молочними фосфоліпідами, які допомагають протидіяти стресу
NZMP, підрозділ із виробництва інгредієнтів новозеландського молочного підприємства Fonterra, виводить на ринок США молочні фосфоліпіди для людей, які ведуть активний спосіб життя.
Таким чином компанія хоче допомогти харчовим брендам надати споживачам рішення для зняття щоденного стресу, пише Dairyreporter.
Ці складні ліпіди присутні в молоці, та, що клінічно доведено, допомагають споживачам залишатися зосередженими і позитивно налаштованими в умовах стресу. Молочні інгредієнти є новинкою у сфері психічного благополуччя.
«Розширюючи портфель у галузі психічного здоров’я, ми допомагаємо харчовим брендам задовольняти нові потреби споживачів – такі, як поліпшення настрою і когнітивних функцій у стресових ситуаціях – питання, які останнім часом загострилися через пандемію», – зазначила менеджерка з глобального маркетингу і комунікацій Fonterra Шарлотта Ортіс.
Молочні фосфоліпіди NZMP виготовлені з новозеландського коров’ячого молока, яке не містить ГМО та бичачий соматропін (rBST), із великою кількістю корисного сироваткового білка, що сприяє нарощуванню і відновленню м’язів, із низьким вмістом лактози і цукру. Це молочне рішення з чистим смаком підходить для багатьох продуктів харчування і напоїв.
Після 18 місяців досліджень і розробок Fonterra створила кілька продуктів на основі молочних фосфоліпідів, зокрема поживні батончики, готові до змішування порошки і пакетики з добавками.