Перспективними для експорту українського меду є ринки Близького Сходу і Японії
Українським експортерам меду є сенс звернути увагу на ті ринки Близького Сходу, що залежні від імпорту аграрної продукції, радить консультант ФAO Анна Бурка на сторінках газети «АгроМаркет».
«Зокрема, постачання меду на ринок Саудівської Аравії активно зростало аж до 2014 року, й хоча протягом 2015-2016 років знижується, проте рівень імпорту є досить високим – 12-15 тис. тонн, – наголошує експерт. – Імпорт меду в ОАЕ з 2012-го до 2016-го зріс на 17%».
Серед переваг, що має український експортер меду в цьому регіоні, – низьке імпортне мито (5%), географічна близькість і, відповідно, не такі високі логістичні витрати, підкреслює Анна Бурка. Однак для роботи на цих ринках слід ураховувати й особливості ринку, наприклад, додаткові сертифікати продукції (халяль).
«Цікавим ринком для нашого солодкого продукту може бути і Японія, яка є третім у світі провідним імпортером меду (після США й Німеччини) і щороку нарощує обсяги закупівлі солодкої продукції», – зазначає консультант ФАО.
Проте який би ринок для експорту меду не обрала компанія, передусім слід добре вивчити особливості смакових уподобань тамтешніх споживачів, вимоги до безпеки, маркування й пакування продукції, а також з’ясувати перелік дозвільних документів і сертифікатів, а також інших вимог країн – імпортерів продукції, підкреслює Анна Бурка.
Додати коментар