Тваринництво

«Пан Курчак» про адаптацію до змін: мережа магазинів і збільшення переробки

Агропромислова група «Пан Курчак» адаптувалася до змін на ринку курятини в умовах війни, створивши власну мережу магазинів.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів Сергій Горлач, співвласник агропромислової групи «Пан Курчак» і Capital Trade, голова комітету Польсько-української господарчої палати з питань сільського господарства.

«Завдяки оптимізації виробничого ланцюжка й відсутності посередників запропонували конкурентні ціни на свою продукцію, ‒ зазначив він. ‒ Також розгалужена мережа магазинів збільшила покриття продажів нашої продукції».

Крім того, економічна нестабільність спонукала компанію до диверсифікації.

«Ми значно збільшили переробку м’яса в напівфабрикати та субпродукти, що дозволяє підвищити маржу, ‒ підкреслив Сергій Горлач. ‒ Також оптимізували операційні витрати, скоротивши непрофільні та залучаючи державні програми компенсації».

Як повідомлялося, виробники м’яса птиці в липні трохи знизили ціни.