Тваринництво
Головне:
Тваринництво

Нішеві ринки птахівництва мають перспективи розвитку без зайвого тиску конкурентів, – Трофімцева

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:
Нішеві ринки птахівництва мають перспективи розвитку без зайвого тиску конкурентів, – Трофімцева

Україні, готуючись до перегляду умов Поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі між Україною та ЄС у 2021 році, важливо ставити питання щодо розбиття квот на різні види продукції – курятину, індичатину, інші види м’яса птиці.

На цьому наголошує громадська діячка, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 році Ольга Трофімцева, передає Agravery.

«Так ми дамо більше можливостей вийти на європейські ринки нішевим видам продукції (від м’яса качки до цесарок), тому що саме в цих підсекторах птахівництва задіяні середні чи малі виробники, для яких це може стати додатковим стимулом для розвитку», – пояснила вона.

На нішевих ринках птахівництва є можливість уникнути зайвого конкурентного тиску, адже вони не монополізовані великими промисловими гравцями, зазначила експертка. «І йдеться не лише про експорт, а й про задоволення внутрішнього попиту. Наприклад, обсяги імпорту індички у 2018 році становили 8,7 тис. тонн, а це могла б бути українська продукція», – пояснила вона.

Такі сегменти, як вирощування качок і гусей, сприятимуть запровадженню супутньої переробки: виробництва паштетів, м’ясних мусів тощо.

Країни ЄС-28, які хоча і мають сильну власну культуру виробництва і споживання нішевих видів м’яса птиці, у 2018 році імпортували з третіх країн м’яса індички на 45,4 млн євро, гусей – на 1,7 млн євро, качок – на 0,5 млн євро. «Українським виробникам під силу задовольнити частину цього попиту, який у середньостроковій перспективі зростатиме», – вважає Ольга Трофімцева.

Водночас українські виробники м’яса птиці, особливо його нішевих видів, мають працювати над географічною диверсифікацією експорту. «Тому що саме цей вид тваринницької продукції може легко знайти свого споживача як у країнах Перської затоки, так і країнах Азії», – додала вона.

Як повідомлялося, приватне підприємство «Пан Індик», яке спеціалізується на товарному вирощуванні індиків, готується запустити власну торговельну мережу.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!