«Молокія» випустила унікальні йогурти зі смаком квітів і фруктів у співпраці з художницею

Компанія «Молокія» запустила унікальну лінійку йогуртів на вітчизняному ринку ‒ квітково-фруктову. Нові смаки: троянда з суницею, мальва з грушею, а також жасмин із персиком представлені в дизайнерській упакові.
Про це повідомили в компанії.
Нова лінійка йогуртів ‒ не лише гастрономічний, а й мистецький проєкт. Українська художниця Ліліт Саркісян спеціально для «Молокія» створила картини на полотні, які потім адаптували для упакови.
«Ми завжди шукаємо нові ідеї, щоб виходити за межі звичного, ‒ наголосила директорка з маркетингу «Молокія» Тетяна Коровіна. ‒ Сьогодні споживачі очікують від йогурту більшого, ніж класичні полуниця чи персик. Саме так з’явилася ідея квіткових смаків. Ми дослідили ринок і побачили, що в Україні цього ще ніхто не робив».
Вперше в Україні молочний бренд створив продукт у колаборації з художницею ‒ так мистецтво виходить за межі галерей і стає частиною повсякдення.
«Коли я створювала дизайни для «Молокія», мені хотілося передати свіжість, натуральність і вишукану простоту. Мої картини дихають, як дихає саме життя», – поділилася Ліліт Саркісян.

Нагадаємо, нещодавно «Молокія» запустила виробництво густого білого йогурту по-турецьки.