Молочникам варто виходити на ринки молока Китаю і Тайваню через Private Label — Ярмак
Молочні ринки Китаю і Тайваню тільки зароджуються, тому перспективи поставки на них продукції для українських виробників дуже цікаві.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук написав експерт ФАО Андрій Ярмак.
«Основа споживання (70-80%) — питне молоко. Дуже хороші перспективи з розробки та просування нових продуктів на ці ринки. Однак наші молочники небагаті, тому кращий спосіб виходу на ринок — співпраця з мережами супермаркетів і розробка продуктів під їх Private Label» — написав він.
За його словами, практично все крім твердих сирів з типовими для регіону смаками (квасоля, зелений горох і т.д.) їм буде цікаво. Також експерт пропонує звернути увагу на кормові суміші сухого молока — це дуже великий ринок.
«Найкращі перспективи відразу і без суттєвих витрат по сухій сироватці. Так само і Китай. Варто звернути увагу на сухе молоко зі смаковими додатками для розведення водою. Морозиво має непогані перспективи, але потрібно попрацювати зі смаками», — резюмував Ярмак.
Додати коментар