МХП зменшив внутрішні продажі курятини, наростивши на 47% її експорт
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) у 2016 році збільшив на 6% обсяги виробництва курятини – до 601,24 тис. тонн (проти 566,6 тис. тонн у 2015 році).
Про це повідомила прес-служба компанії.
Зовнішнім споживачам холдинг продав за минулий рік 575,74 тис. тонн курячого м’яса, що на 7% більше, ніж у 2015 році (537,29 тис тонн).
Обсяги внутрішніх продажів курятини МХП за 2016 рік знизилися приблизно на 6% порівняно з минулим роком, бо компанія дотримувалася стратегії нарощування обсягів експортних продажів.
Експорт залишався основним драйвером збільшення продажів МХП. За 2016 рік експорт м’яса птиці зріс на 47% – до 193,68 тис. тонн проти 132,08 тис. тонн у 2015 році.
Частка експорту курятини склала 33% від загального обсягу її продажів.
МХП продовжує дотримуватися стратегії диверсифікації та розширення географії і вивчає нові можливості для бізнесу в країнах Близького Сходу, ЄС і Африки, збільшуючи поставки в ці регіони.
Так, експорт до країн Близького Сходу збільшився на 67%, до ЄС – на 29%, до країн Африки – майже в чотири рази.
Також у минулому році компанія відкрила офіс з продажів в ОАЕ і спільне підприємство в Нідерландах.
Додати коментар