МХП стає власником «Українського м’ясного хутора»
Компанія МХП отримала підтвердження від Антимонопольного комітету України про дозвіл на придбання 100% корпоративних прав у ТОВ «Український м’ясний хутір» (УМХ). Це було останньою умовою, необхідною для закриття угоди.
Про це повідомили у МХП.
ТОВ «Український мʼясний хутір» виготовляє продукцію під брендами «Мʼясний хутір» і Parowki. При цьому угода не стосується компанії «Дмитрук-Фудз», яка виготовляє снеки під ТМ «Дмитрук» (Kabanosy) та «Чікенззз».
«Ми не тільки стабільно працюємо в складних умовах, але й активно інвестуємо в нові бізнеси, які можуть посилити кулінарну експертизу компанії, ‒ наголосив Дмитро Зозуля, заступник СЕО МХП із М&A. ‒ «Український мʼясний хутір» має успішно напрацьовані бізнес-підходи, а завдяки досвіду й експертизі МХП у різних сферах, компанія зможе досягти ще більшого розвитку й успіху».
В УМХ змінюється структура власності, хоча операційно та фінансово компанія залишається автономною. МХП планує посилити команду додатковими ролями та співробітниками, але децентралізоване ухвалення рішень залишається за управлінською командою УМХ.
«Ця угода є справжньою win-win історією: МХП зміцнить позиції в кулінарному напрямі, а «Дмитрук-Фудз» зосередиться на глобалізації снекового бізнесу й удосконаленні якості в усіх аспектах діяльності», ‒ зазначив Тарас Скорупський, СЕО «Дмитрук-Фудз».