Індичатина в Німеччині дешевша за курятину

Одним із чинників, що впливає на рівень споживання індичатини в Німеччині, є цінова кон’юнктура на ринку. Так, гуртова ціна охолодженого курячого філе ‒ 7,26 євро/кг, натомість індичого філе ‒ 7,07 євро/кг.
Про це розповів регіональний менеджер із продажів компанії Moorgut Kartzfehn Turkey Breeder GmbH (Німеччина) Олександр Куліченко, пише журнал «Наше птахівництво».
Ціни у супермаркетах ‒ близько 11 євро/кг за куряче філе та 10,5 євро/кг ‒ за індиче філе.
«Попри те, що індичатина дешевша, її все одно бракує», ‒ додав Олександр Куліченко.
На полицях супермаркетів Німеччини охолоджене м’ясо маркують відповідною наліпкою залежно від форми утримання птиці:
‒ HF1 свідчить про стандартну форму утримання (58 кг/м² для індика та 52 кг/м² для індички);
‒ HF2 ‒ це стандарт «Люкс» (10% щільність посадки, додатковий матеріал для гри);
‒ HF3 ‒ утримання з вигульним майданчиком (30% щільність посадки, вигульний майданчик на пташнику, Non-GMO-Soya (VLOG));
‒ HF4/5 ‒ утримання Premium/Bio (максимум 21 кг/м², вихід на зелену територію).
«Шніцель з індика, якого утримували за формою HF4/5, коштуватиме 40-50 євро/кг. Через це частка Bio на ринку не перевищує 2%, ‒ розповів Олександр Куліченко. ‒ А 90% м’яса, яке продають у супермаркетах, має форму утримання HF2 (80%) і HF3 (10%)».
Також продукція має маркування, популярне у мережевих маркетах, що її повністю виготовлено у ФРН.
За словами Олександра Куліченка, охолоджена індичатина займає 1/3 ринку. Це м’ясо, що споживають німці й вироблено у Німеччині. 2/3 ринку ‒ заморожене м’ясо індика або ж продукти переробки з нього. Для цієї категорії підтвердження німецького походження необов’язкове, вона не має маркування щодо форми утримання птиці.
«Тому нині тривають обговорення, щоб і на ринку замороженого м’яса та продуктів переробки зазначали їхнє походження», ‒ зазначив Олександр Куліченко.