Тваринництво

Глазуровані сирки допомогли «Волошковому полю» в освоєнні ринку ЄС

Глазуровані сирки допомогли «Волошковому полю» в освоєнні ринку ЄС

Молочна компанія «Волошкове поле» цього року наростила експорт на 15%, охопивши ринки понад 10 країн ЄС.

Про це на своїй фейсбук-сторінці повідомив генеральний директор компанії Андрій Табалов.

«2024 рік став роком європейської інтеграції. Головними продуктами, що визначили цей успіх, стали глазуровані сирки, експорт яких зріс на 40% проти 2023 року», ‒ зазначив він.

Також Первомайський молочноконсервний комбінат, який входить до складу молочної компанії «Волошкове поле», в січні 2024 року вперше почав експортувати продукцію до ЄС, напряму співпрацюючи з дистриб’юторами й мережами.

«Продукція під брендом «Хлопчик» є не тільки лідером із продажів в Україні, а й здобула довіру споживачів у Європі», ‒ наголосив Андрій Табалов.

За його словами, пріоритетом для компанії в експорті найближчим часом стане посилення присутності на ринку США. Глазуровані сирки, кисломолочний сир і вершкове масло мають потенціал зацікавити американських споживачів, вважає керівник.

На думку Андрія Табалова, міжнародні виставки ‒ дуже вдалий формат, що дозволяє просувати бренду по всьому світу та презентувати українську молочну продукцію закордонним споживачам.

«Так, на виставці SIAL 2024 «Волошкове поле» підписало два нових контракти з європейськими партнерами, і вони вже реалізуються», ‒ зазначив гендиректор компанії.