Тваринництво

Географія експорту продукції «Ясенсвіт» змінилася за час війни

Через логістичні труднощі під час повномасштабної війни в компанії «Ясенсвіт» змінилася географія експорту яєць і яєчних продуктів.

Про це на Міжнародному практичному форумі Poultry Farming розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.

«На початку війни в нас порушилися всі ланцюги експорту. Згодом рух продукції відновився, але геть іншими шляхами, ‒ зазначила вона. ‒ Якщо наша компанія раніше дуже багато експортувала до країн Близького Сходу, Африки, то нині ‒ переважно до Європи».

За словами Юлії Флоьорової, логістика туди простіша; хоча не можна казати, що дешевша та стабільна, бо є свої питання.

«До слова, навіть у такому об’єднанні, як ЄС, кожна країна-член має свої нюанси сертифікації продукції, ‒ зауважила вона. ‒ Тобто неможливо експортувати яйця за однім стандартом, наприклад, до Нідерландів і Бельгії чи Швеції, бо в них різняться певні вимоги. Але перспективи розвитку є».

І на додачу до шляхів експорту логістичні складнощі торкнулися і внутрішнього ринку.

«Через пошкодження інфраструктури, транспортних шляхів, тимчасово окуповані території неможливо довезти продукцію в деякі прифронтові зони, надзвичайно складно постачати до Харкова», ‒ підкреслила Юлія Фльорова.