Чи стане козлятина популярною серед українців

Козлятина ‒ незвична для українських споживачів. Над цим потрібно працювати, і це у планах фермерського господарства «Тетяна 2011», яке займається козівництвом і виробляє молочну продукцію під ТМ Zinka.
Про це в інтерв’ю журналу The Ukrainian Farmer розповів керівник господарства Василь Цвик.
«Вісім років тому й козине молоко, і йогурти з нього були незвичними, ‒ нагадав він. ‒ Ми популяризуємо наші продукти. Щоправда, дуже важко казати щодо збільшення обсягів продажів за нинішніх умов».
За словами Василя Цвика, під час війни «Тетяна 2011» скоротила асортимент сирів і молочної продукції, адже були періоди, коли торговельні мережі не брали продукцію, були дуже великі проблеми з логістикою. Наразі в асортименті ‒ понад 15 видів сирів, а до війни було 25.
Щодо перспектив козівництва в Україні, фермер вважає, що все залежатиме від того, яка кількість людей буде спроможна купувати таку продукцію.