Тваринництво

Бренд «автентичні породи корів» має стати регіональною візитівкою України, ‒ думка

Щоб м’ясне тваринництво було рентабельним, треба орієнтуватися на потік продажів: вигодували ‒ продали. Особливо тепер, коли експорт, зокрема до мусульманських країн, знизився.

Про це в інтерв’ю журналу The Ukrainian Farmer зазначила Ольга Сміла, виконавча директорка племінного заводу «Колос», що входить у структуру компанії «Маїс».

«Не звикли українці їсти яловичину, та ще й елітну мармурову. На жаль, у нас яловичина ‒ це дієтичний продукт для хворих людей або ж делікатес для багатих», ‒ додала вона.

Ольга Сміла має мрію: після закінчення війни відродити автентичні українські породи великої рогатої худоби. Наприклад, сіру українську, що походить від дикого тура, буру карпатську, пристосовану для високогірних районів, молочну червону степову породу, яка хоч і небагато молока дає, але і споживає кормів на 20% менше, ніж голштин, зокрема й солому, що для малих господарств ‒ порятунок.

«Ці породи ‒ унікальні. Тому бренд «автентичні породи корів» має стати регіональною візитівкою України», ‒ переконана Ольга Сміла.