Альтернативне рішення для птахофабрик: Київський КПК вийшов на ринок литої тари
Київський картонно-паперовий комбінат (ККПК) вивів на український ринок міцну, стильну й екологічну харчову тару для яєць. Вона забезпечує надійне перевезення, зберігання та є привабливою для кінцевого споживача.
Нові лінії з випуску литої тари для яєць запрацювали на Київському КПК –підприємстві з австрійським капіталом (акціонер – Pulp Mill Holding) ‒ наприкінці 2023 року.
«Поява нового гравця, чесна конкуренція завжди пожвавлює й убезпечує галузевий ринок», – зазначають птахівники.
Спираючись на можливості українських виробництв, проаналізувавши зразки аналогічної вітчизняної продукції, ґрунтуючись на якості своїх продуктів, ККПК обрав ключові напрями в сфері литої тари – від бюджетного до преміального сегмента.
Водночас Київський КПК має значні переваги, якщо порівняти із західними преміальними еталонами: коротше логістичне плече, відсутність розмитнення і курсових валютних ризиків.
До того ж, враховуючи розташування виробничих потужностей підприємства на Київщині, клієнти можуть отримати упакову за дні визначеним дедлайном. А це ‒ важливий нюанс у роботі з продуктами, що мають обмежений термін придатності.
Для невеликих птахофабрик і фермерських господарств суттєвим плюсом є можливість індивідуального фарбування опаковання невеликих партій, що відкриває для них унікальні можливості відрізнятися на полиці магазину.
Сьогодні в асортименті ККПК – яєчні контейнери різних конфігурацій, а також горбуваті прокладки. Тару адаптовано під різні розміри яєць: S, M та L. До того ж європейська якість і зовнішній вигляд контейнерів і прокладок роблять їх охайнішими, естетичнішими та приємнішими на дотик, що важливо для покупця.
Споживчою перевагою є й те, що Київський КПК ‒ лідер у сфері гофроупаковки. Отже, може охопити всі потреби й запити клієнтів: від гуртового до індивідуального опаковання й етикетування.
Важлива деталь: макулатурна маса для виготовлення поліграфічних картонів проходить високий ступінь очищення, що перевершує загальноприйняті вимоги з харчової безпеки.
На підприємстві запевняють: вихід на ринок литої тари для яєць – лише перший крок масштабного проєкту з освоєння нового напряму.
«ККПК планує розвиток у цьому сегменті всерйоз і надовго, – наголосили в компанії. ‒ В перспективі й потенційне розширення бізнесу, виходячи з потреб клієнтів. Це дозволить якісніше представити продукцію українських аграріїв і на внутрішньому, і на світовому ринках».