Активніше споживання меду на внутрішньому ринку стало б підтримкою пасічникам
Підвищення споживання меду в Україні могло б переорієнтувати частину пасічників зі здавання меду оптом на роздрібний продаж. І це б було виходом у періоди низьких закупівельних цін на мед.
Про це в своїй колонці на Аgrotimes пише спеціаліст із логістики бджіл «Пасіка 21» Олександр Синьоок.
«Хоча і за такого сценарію виробництво меду буде надлишковим і потреба в експорті залишиться, ‒ зауважує він. ‒ Рухатися в експорті від оптового продажу, коли український мед переважно ‒ сировина для купажування, у вигіднішу роздрібну торгівлю допомогло б об’єднання пасічників, які працюють під одним брендом. Але для цього потрібен достатній обсяг виробництва ‒ сотні тонн».
Водночас Олександр Синьоок визнає, що спроби збирати команду за ознакою «пасічник» були, і вони закінчилися сумно.
«Без дотримання єдиних норм якості та технології виробництва це неможливо, ‒ вважає він. ‒ Бо потрібна тривала, стійка і відповідальна кооперація».