Як заощадити пальне під час використання спецтехніки
Про дієвий метод заощадження пального під час використання дорожньо-будівельної спецтехніки розповіли у компанії «Цеппелін Україна».
Він полягає у виборі правильних передач і режиму роботи трансмісії (2WD/4WD, тобто, неповний або повний привід).
Повний привід використовується для підвищення прохідності техніки та збільшення тягового зусилля, наприклад, у роботі з фронтальним ковшем. А ось під час руху по поверхні з хорошим зчепленням робити цього не варто. З метою підвищення керованості в конструкцію машини закладено «випередження» передніх коліс: в одиницю часу вони проходять більшу відстань. Відповідно під час руху в режимі повного приводу на поверхні з хорошим зчепленням потужність двигуна витрачається ще й на забезпечення пробуксування шин переднього моста. І залежно від навантаження на передню вісь збільшення витрати пального може скласти до 20-25%.
Нагадаємо, «Цеппелін Україна» вимірює силові характеристики сільгосптехніки.