Техніка

Volvo Trucks випробовує зерновоз нового покоління

Експериментальний автопоїзд-зерновоз Efficiency Concept Truck

Бразильський підрозділ компанії Volvo Trucks цієї осені вивів на дороги загального користування експериментальний автопоїзд-зерновоз Efficiency Concept Truck. Проект реалзували спільно із партнерами: виробником причіпної техніки Random та компанією Continental.

Про це повідомляє SpecMachinery.com.ua.

Зерновоз майбутнього складається насамперед із сідельного тягача Volvo FH колісної формули 6х4. Машина суттєво відрізняється від серійної. Тут застосовано занижену кабіну, яка подовжена на 250 мм і висунута вперед на 175 мм.

За кабіною встановлений спойлер, який вдвічі ширший за стандартний. На ньому розташовані сонячні панелі для живлення різних систем. Колісна база зменшена до 3000 мм, щоб скоротити завихрення між кабіною та напівпричепом.

Замість зовнішніх дзеркал встановлені камери, що надсилають зображення на монітори в передніх стійках. Спальна полиця стала ширшою на 250 мм.

Крім того, тягач отримав полегшену на 30 кг передню ресорну підвіску, алюмінієві ковпаки на колеса, а також аеродинамічні «спідниці».

З тягачем агрегатуються два самоскидні напівпричепи марки Random – другий у зчіпці приєднується через двовісний пристрій. Причепи обладнані бічними спойлерами, камерами, а також оснащені електроприводом тентованого зсувного даху.

За словами розробників, зерновоз має показати суттєву економію пального. Крім покращеної аеродинаміки, в цьому повинна допомогти технологія I-Save, вже успішно застосовується на серійних вантажівках Volvo Trucks.

Нагадаємо, Volvo створив універсальний самоскид для українського аграрія.