Valtra зосередиться на індивідуальних потребах клієнтів та цифрових сервісах
Фінський виробник тракторів Valtra, що входить міжнародний бренд корпорації AGCO, має намір реалізувати нову стратегію аналізу ефективності техніки.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Все починається з вивчення вимог клієнтів і спільної роботи заради спільної мети. Завдяки студії Unlimited наш бренд вже є лідером виробництва тракторів в індивідуальній комплектації. До фахівців студії потрапляє чверть всіх нових тракторів Valtra. Ми маємо намір розширити їх компетенції за рахунок роботи над цифровими сервісами, технологіями «розумного землеробства» і фінансовими пропозиціями. Ми спостерігаємо стійке зростання інтересу клієнтів з різних галузей до цифрових сервісів. А успішне впровадження підлокітника SmartTouch – це відмінний приклад того, як, прислухавшись до них, ми вивели на ринок просте рішення, наблизило нас до
«розумного землеробства». У центрі нашої уваги знаходяться клієнти і їх
потреби, і з ними узгоджується все інше», – заявив Томмі Малінен, директор бренду по роботі з великими клієнтами і стратегії.
Трактори G серії, представники п’ятого покоління тракторів бренду Valtra, також уособлюють собою новий підхід до дизайну. Новий зовнішній вигляд тракторів продовжує тенденцію створення лаконічного скандинавського іміджу бренду Valtra, його індивідуальності, міцності і зручності експлуатації в найсуворіших умовах, зазначила Памела Енгельс, старший менеджер зі зв’язків з громадськістю та цифрового маркетингу.
Читайте також:Valtra презентувала нову серію тракторів G