Техніка

Український виробник створив партію зерновозів із кузовами з посиленої сталі

Компанія «Спец-Ком-Сервіс» під брендом POLYCAR успішно завершила роботу над черговим проектом. Клієнт, бізнес якого пов’язаний із перевезенням вантажів різних зернових культур, отримав партію зерновозів, збудованих на базі вантажних шасі MAN TGS 33.

Про це повідомляє пресслужба компанії-виробника.

«Своєчасна доставка зібраного зерна до місця переробки чи зберігання дозволяє бізнесу чекати на прибуток у перспективі. Тому, щоб забезпечити належні умови для транспортування та доставки зерна, в автопарках агрофірм широко використовуються зерновози. При цьому завдяки особливій конструкції кузова у вигляді самоскидної платформи, змонтованої на шасі вантажного автомобіля, економиться час при розвантаженні», – йдеться у повідомленні.

Вантажний автомобіль MAN TGS 33 дозволяє змонтувати самоскидну платформу об’ємом 32 м3. Завдяки тому, що шасі має тривісну конструкцію, зерновоз придатний для експлуатації не тільки на дорогах з асфальтовим покриттям, а й на ґрунтових дорогах, що значно розширює можливості використання.

Автомобіль має самоскидний кузов, який перекидається назад за допомогою надійного гідроциліндра імпортного виробництва. Міцність кузова при повному завантаженні забезпечується конструкцією з бортів і підлоги, які виготовлені з посиленої сталі товщиною 2 і 3 мм, а також додатково укріплені сталевими трубами та профілями.

Додатково кузов обладнаний тентовою накидкою, майданчиком-балконом і ревізійним лючком для перевірки вантажу вбудованим в задній відкидний борт.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що POLYCAR встановив бортову тентовану платформу та гідроборт на шасі від Hyundai.